Ślub oraz wesele to niesamowite wydarzenie, do którego bardzo często przygotowujemy się z dużym wyprzedzeniem. Tych spraw organizacyjnych faktycznie może być bardzo wiele, dlatego najlepiej wszelkie kwestie organizacyjne rozłożyć sobie w czasie, aby móc na spokojnie ze wszystkim zdążyć. Absolutną podstawą jest wybór właściwej sali weselnej. To, w jakim miejscu odbędzie się przyjęcie bardzo mocno rzutuje na jego przebieg, odbiór przez gości oraz to, czy będzie można zaliczyć tę imprezę do udanych. Jak wybrać idealną salę weselną?

 

Czas zaprojektować przyjęcie

 

Najbardziej istotną kwestią jest oczywiście to, jak duża ma to być sala. Niektóre obiekty posiadają sale weselne nawet na 300 osób, a inne sale wynajmuje się na mniejsze przyjęcia dla 40-50 osób. Dlatego też to określenie skali imprezy, jaką mamy zorganizować jest ważne, abyśmy wiedzieli, czego szukamy. Jeśli już wiemy, w jakim kościele czy też w jakim urzędzie cywilnym będzie miał miejsce ślub, najlepiej zrobić sobie listę obiektów, które znajdują się w najbliższej okolicy, aby dojazd nie zajmował zbyt wiele czasu. Kiedy już taką listę mamy, możemy wybrać się na oględziny poszczególnych obiektów, aby zobaczyć, który najbardziej przypadnie nam do gustu. Oczywiście, na pierwsze wrażenie zawsze składa się wygląd takiego lokalu, jego estetyka, styl, w jakim jest utrzymany, wyposażenie i dekoracje. Bierzemy po prostu pod uwagę to, czy w danym obiekcie się nam podoba. Dodatkowo, jeśli zapraszamy przyjezdnych gości, dodatkowym atutem obiektu może być hotel, a więc miejsce, gdzie od razu będziemy mogli ich przenocować.

 

Standardowo, będąc już na terenie obiektu dobrze jest poprosić o ofertę organizacji wesela, rozeznać się w cenach, a także dodatkowych usługach, za które trzeba będzie zapłacić, takich jak usługi florystyki, aranżacja sali czy wynajęcie zespołu muzycznego. Porównując pomiędzy sobą poszczególne oferty można wybrać taki lokal, który najbardziej będzie odpowiadał naszym oczekiwaniom.